luni, 27 iulie 2015

Review : paleta Nude Tude de la The Balm

 Buna dragele mele ,azi a fost o zi ingrozitor de calduroasa, asa ca nu am reusit sa vizitez nici un strand , din nou. La prima tentativa, ploua.Data viitoare sper sa am noroc. 
Azi vreau sa va povestesc despre mult iubita mea paleta de la The Balm , Nude Tude. 
De cand o am , o iubesc ca pe copilul meu :)) (nu ca stiu eu cum se simte dragostea de mama).
Ce m-a impresionat in primul rand a fost ambalajul , foarte jucaus si tineresc. In general cei de la The balm au grija sa ofere fiecarui produs un ambalaj unic. De cum am atins fardurile in magazin , am fost surprinsa de pigmentatia pe care o au ,si mai ales de varietatea de culori si de multitudinea machiajelor care pot fi create cu aceasta paleta. Cand am ajuns acasa , nerabdatoare sa o incerc, am si pus-o la treaba, sa vad ce poate si cum pot lucra cu fardurile. Am fost surprinsa de calitatea ei si pot spune ca merita fiecare banut , o iubesc si o folosesc de fiecare data cand ma machiez , devenind indispensabila ! Am si facut cateva poze pentru voi , sa va faceti o idee si sa va mai arat cat de impresionanta este rezistenta lor pe pleoapa , in conditiile in care ieri a fost o caldura infernala si am mers si cam doua ore prin soare .
Paleta se gaseste in magazilele Marionnaud la pretul de 130 de lei .

Paletuta mea iubita ! 
Machiajul pe care l-am facut ieri dimineata.
Acelasi machiaj, dar la ora 20:00.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu