duminică, 26 iulie 2015

Review paleta de farduri Sleek Storm


S
Buna fetelor! Astazi vreau sa va prezint paleta de farduri de la Sleek , pe care am achizitionat-o in urma cu 5 luni.
In tot acest timp , am folosit-o intens , tocmai pentru a-mi putea face o parere clara despre ea. 
Paleta are 12 farduri, dintre care 3 sunt mate si celelalte 9 sunt sidefate . Cele mate au fost folosite abuziv , in special acel crem care este acum aproape terminat , fiind perfect pentru a fi folosit ca si culoare de tranzitie. 
Fardurile mate sunt mai pigmentate decat cele sidefate , si as fi vrut sa aiba mai multe de acest gen. Mie mi se pare o paleta perfecta , spun asta deoarece are o varietate de culori , poti face atat machiaje de zi cat si de seara , iar raportul calitate pret e imbatabil. Desi am palete mai scumpe si mai calitative , mereu ma intorc la ea , fiind prima mea iubire. Ambalajul este foarte rezistent , de un negru mat ce ii confera unicitate . Singurul punct slab pe care il are este faptul ca nu rezista mai mult de 5-6 ore pe un primer intr-o zi calduroasa , ceea ce m-a dezamagit putin. Per total este o paleta buna , usor de folosit , cu farduri cremoase care se blenduiesc usor , foarte versatila si speciala. 

Paleta este la pretul de 48 de lei si o puteti achizitiona de pe site-ul sau magazinele celor de la MakeupShop.ro
Mi-ar placea sa aud si parerea voastra despre aceasta paleta .:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu