sâmbătă, 4 iulie 2015

Review lotiune autobronzanta pentru fata si corp Avon

Suntem in toiul verii ,si toate femeile isi doresc o piele bronzata. Desi inainte faceam mari sacrificii pentru a ma bronza , suferind arsuri solare pe tot corpul ,acum am realizat cat de inconstienta eram , pentru ca nici nu constientizam gravitatea problemei.
Auzisem de ceva timp despre lotiuni si spray-uri autobronzante , dar mereu mi-a fost teama sa incerc .

Relatia mea cu produsele Avon nu este una tocmai buna, deoarece de-a lungul timpului am incercat o multime de produse care nu prea m-au impresionat. Nu imi plac fondurile de ten, produsele de ingrinire si nici cremele, insa acest autobronzant m-a surprins putin.

La inceput am fost foarte impresionata de efectul lui ,fiind si primul produs de acest fel pe care l-am incercat , apoi a inceput sa imi displaca total mirosul , apoi faptul ca imi ieseau pete , intr-un final ramasesem putin indiferenta fata de el .
De curand insa am avut mare nevoie de putin bronz ,si iar imi pusesem speranta in el. Insa de aceasta data ,am ramas cu o parere foarte buna , pentru ca defapt greseala era in modul meu de aplicare. Nu imi exfoliam suficient pielea si nici nu o hidratam.

Mod de aplicare: in primul rand folosesc un gel de dus exfoliant , de la Yves Rocher , pe care il aplic pe piele dupa care revin cu un burete , cu partea mai aspra , astfel pielea este exfoliata in profunzime. Dupa acest pas aplic o crema hidratanta , si in cele din urma autobronzantul ,folosind aceeasi cantitate (pe picioare , de exemplu) ,prin miscari circulare. Acest autobronzant are partice aurii , care cred ca ma atrag cel mai tare , deoarece ofera un glow subtil pielii.

Eu nu l-am aplicat pe fata ,si nici nu o voi face ,fiindca nu imi place sa am fata bronzata.

Produsul costa 20 de lei (depinde de oferta) iar eu cu siguranta il voi recumpara!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu