vineri, 31 iulie 2015

Review : Baza pentru ochi I love stage de la Essence

Hei , Azi vreau sa va povestesc putin despre aceasta baza pentru fardul pentru ochi de la Essence. Am cumparat-o din curiozitate....dar vazusem si un filmulet in care era foarte laudata.
Aceasta baza are 4 ml , ambalajul este sub forma de gloss ,ceea ce mi se pare foarte igienic si imi permite sa aplic atat cat am nevoie ,fara sa irosesc produs. 
Desi are 4 ml , o folosesc de 4 luni , zilnic , si nu imi cine sa cred ca am ajuns abia la jumatate .
Aceasta baza este foarte calitativa , mult mai calitativa decat multe alte baze mai scumpe , deoarece mareste rezistenta fardurilor considerabil , de cand o am nu am mai aplicat farduri fara ea , desi inainte mai aplicam si fara pentru ca nu prea vedeam diferenta, si nu am mai folosit din celelalte baze. 
Aceast produs intensifica culorile , si face ca fardurile sa fie mult mai usor de aplicat si blenduit. 
Eu am cumparat-o in Iasi din magazinul Douglas , la pretul de 13 lei , si isi merita toti banii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu