vineri, 26 iunie 2015

Review Gel eyeliner Scandaleyes Rimmel London

Buna , astazi vreau sa va vorbesc despre eyeliner-ul gel de la Rimmel London.

Din descrierea de pe ambalaj , eyeliner-ul se lauda cu o rezistenta de 24 de ore (imi este foarte greu sa cred ca cineva ar putea sa poarte atat de mult un machiaj) ,cu o culoare intensa ,lucru de care eu nu sunt asa convinsa deoarece dupa cum vedeti si in poza ,a fost necesar sa insist putin cu pensula pana sa ajung la acel negru intens.

Ce imi place la acest produs este faptul ca pot reveni asupra lui chiar si dupa ce s-a uscat. Eyeliner-ul are si o pensula ,mai mult sau mai putin folositoare ,deoarece cu ea nu prea se poate crea acel "cat eye" (eu prefer sa folosesc o pensula in unghi ).

Mi-am cumparat acest produs in urma cu doua zile , insa nu am avut timp sa ii testez rezistenta asa ca o sa revin cu un update ceva mai tarziu.

Fiind un produs waterproof , mi-a fost destul de greu sa il indepartez , asa ca daca stiti un demachiant care indeparteaza foarte usor acest tip de produs , m-as bucura sa il testez si eu!

Per total , este un produs bun , desi nu i-am testat rezistenta ,mereu sunt multumita de produsele celor de la Rimmel London.
Acest eyeliner a costat 23 de lei si il puteti gasi atat in magazinele Auchan cat si in Douglas (30 de lei).
Voi ati incercat acest produs?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu