duminică, 8 martie 2015

COMANDA YVES ROCHER

  Tocmai am primit prima mea comanda de pe site-ul celor de la Yves Rocher. Desi planuiam de mult sa plasez o comanda , nu stiu de ce nu am avut curaj pana acum. Cand am deschis coletul , mi-a atras privirea setul roz format din borseta si  portfard , foarte dragut si util.
1. Apă demachiantă pentru ten și ochi
Are o consistenta apoasa si un miros putin deranjant. Daca demachiantul va fi bun , mirosul nu ma va impiedica sa il folosesc. Voi posta un review in scurt timp.


2. Renumitele geluri de dus , mai au nevoie de vreo presentare? Au un miros incantator si abia astept sa le incerc.
3.Gel Cremă Hidratare Intensă 24 de ore
Are un miros fresh, de parca atunci cand o deschizi defapt tai un castravete, imi place , am aplicat-o o data si are un efect hidratant , racoritor.

4.Apa de parfum SO ELIXIR PURPLE 
Are un miros inconfundabil si mi-am dorit-o de mult timp , deja o iubesc ! Mai ales ca am primit-o cadou deoarece am depasit pragul de 89 de lei.
5.Un balsam pentru buze cu capsuni , si unul cu zmeura
Au un miros delicios , si chiar hidrateaza in profunzime , mai ales ca nu pasa o pelicula uleioasa pe buze.

   Cam astea sunt produsele pe care le-am primit , mentionez ca si setul format din borseta si portfard l-am primit cadou , deoarece am  depasit pragul de 39 de lei. 
 Voua ce produse va plac de la Yves Rocher?





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu